6/18/2023

我常常在電視上看到很恐怖的事情,有一天如果我真的變成男的,看著....我認為 ! I often seeing the scary thing on the television, one day if I really really becoming a guy not just a boy....look ....I think !

但是我媽也說這女孩子自殺第一名其實是情字,真的很恐怖我看到,不是說男孩子沒有情趣或是做人乖點等等等等,我常常看到很恐怖的事情,又尤其是公眾名人,假設這你們很喜歡哪種男孩子,從來沒有跟你們對飄,媚眼 !!

這一定是因為他,你們沒有後路也可以殉情而死! 真的是我把我自己關到哪就可以了,這全部都是這種事情! 第一男孩子不是萬能,第二任何責任都是他們,我常常覺得男生覺得那是正常的事情耶!  第三現在這個時間有無法想像的正常出現

你們不知道是人生在幾何 ....我覺得我聽到或是看到是關於"哭"!

灑淚不搬桌子,不對,揮灑淚水,不是酒水,方方的那種名言 !


看著 Mommo 親子台 !!!

https://drive.google.com/file/d/1g2Z_HtpB9tp4QjonfIcG4sTcRu9JTXpd/view


You know that Dream Exchange Games the beginning, they use ...the girl move the table up to the shoulder and throw at people.


你們知道這夢幻遊戲一開場,他們用....我說女的用桌子搬到肩膀上面往人身上丟!!!

I used to read an American Family Law case to show to Tamang even.

Back and forth, someone throw the chair to the broken window, that the guy party took the chair and made it a souvenir given back to the girl's party, this going on back and forth none stop.


No comments:

Post a Comment