7/07/2023

我說你們管我寫什麼英文,自己出去玩呀 ! 水上遊樂園~尊上是寫東西維生的,很多人如果是那種作家要有靈感的,雖然不是每一天法案,但是會有人知道我做事情,是一陣子一陣子!

我剛好白天在台灣這種時間,但是美國跟歐洲時間,我早上有時候很早起來 ~ 我現在是在放假 ! 美少女戰士第十一集,我在放鋼鐵神兵的假,不是在找一個公式嗎 ? 好像是兩個月以前是要開始放假結果 X Man 的過去跟現在剛好砍到美國的哪一個總統,幾個都一一樣~所以幾乎,我是很久以後的兩個月哪一天算放假,這個禮拜 ! 因為是美國宣言獨立! 跟西城男孩主唱的 Shane 生日 ~我才這麼閒~~~~~


立人,提娜旁邊的好朋友叫做汪星,她有兩個小孩在那邊,所以我剛好看看 !! 

就在隔壁呀 ~~~錦繡未央的其中一個人 ! 裡面跟 Elon Musk 演在一起的 ~童星 ! 汪星跟我的以前~~~我上電視的! 圍棋 ~~頒獎的時間 ! 


Go Game, I used to have the award time on the stage. That commander-in-chef stage with Tina's best friend. She is one year younger than me. She is the new thing, I was the old thing. No more award.

我之後開始擦地板吧 ~清潔隊 ~~這很多隊伍有很多特權,叫做不需要上課的關係 ~~中午也不需要睡覺我二年級就知道了~那個建築物的最右邊應該是二樓 ! 那一排最右邊 ~~

The right side of the building from the front, the most furthust wing, I mope the floor without the lunch nap. The 2nd grade. When you are in some kinds of the team including the band, or the orchestra, you have some right. I only grew up knowing all that right at. 



https://www.youtube.com/watch?v=6QQQKJJBJOY





No comments:

Post a Comment