7/26/2023

Reinancessance 文藝復興

The rabbits meats 兔子的肉 !   https://www.youtube.com/watch?v=xDH2Fzk_Jds

我覺得有人是右腦跟左腦講事情 ... 我常常看到這很奇怪的講法,台灣有兔肉 ?! 怎麼不講蛇肉呢? 什麼三年三班 ~~ 左腦講東西是一種邏輯,邏輯思考。右腦是某一種人會出現那種思維,叫做 ...跳來跳去講,因為是一種故事題材 !  我最近講的。

Left brain and the right brain - how to describe thing

如何敘述 !


If you talking to me, I know what every details of it. Right ....but you are talking to an Asian world, no one knows what is the Reinanssance and history. Asian human doesn't do history. 

你們是對我講,我知道所有細節,對 ...但是你們是對著亞洲人講,這邊這個世界講文藝復興跟歷史,亞洲人不講歷史的 !

孔雀的肉, Pilcock meat


Talking about the history major like Jonas from UB, he is the Ph.D in chemistry, but he was a hsitory major?



No comments:

Post a Comment